Bouwjaar | 23-05-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 184.443 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-752-VX Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.792 cc |
Vermogen | 264 kW (360 pk) |
€ 19.940,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-05-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 184.443 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-752-VX Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.792 cc |
Vermogen | 264 kW (360 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ericars |
Contactpersoon | Erik Broekhuizen |
Adres | Sint Josephstraat 44 |
Postcode | 6231 EE |
Plaats | Meerssen |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)43 - 3652383 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bcsmeerssen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2007 - sep. 2009
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 7,8 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 467 x 180 x 156 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.675 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.280 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 279 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,7 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik in de stad: 18,6 l/100km (1 op 5,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Als SAAB fanaat deze Turbo X na 2 jaar zoeken in Duitsland gevonden en zelf geïmporteerd naar Nederland. Sinds die tijd heb ik er zelf mee gereden en bij Ericars BCS Meerssen onderhouden. Als liefhebber nodig ik u graag uit!
= Bedrijfsinformatie =
Messcherpe verkoopprijzen met dealerkwaliteit afleveringen. Wij berekenen €. 295,- afleveringskosten en kunnen dit uitbreiden tot 24 maanden garantie maar.... zo meenemen mag natuurlijk ook? Het verzorgen van 12 maanden Pechhulp via Bosch evt inclusief de autoverzekering is ook geen probleem. Heeft u vragen of wilt u langs komen. U bent van harte welkom bij Ericars. Let op: niet alle auto's staan op locatie voor bezichtiging. Maak altijd eerst een afspraak om teleurstelling te voorkomen. Inruil is altijd mogelijk. Ondanks de grote zorg die wij besteden aan het inbrengen van gegevens zijn prijs, zetfouten en type aanduidingen voorbehouden. Controleer altijd zelf de opties die uw aankoop zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Saab 9-3 | Koningsklasse
Onbekend maakt onbemind. Met een leaseprijs van fl. 1500,- per maand is de Saab 9-3 in haar basisuitvoering een parel in de geestdodend saaie prijslijst van Omega's, Laguna's, Passats en Galants van de meeste leasemaatschappijen. De Saab 9-3 is vaak niet in deze lijsten vermeld. Onterecht. Want de Saab 9-3 geeft op alle punten de indruk van een auto uit een hoger prijssegment. Saab is anders. Anders slimmer, niet alleen anders verschillend.
De Saab 9-3 is veel meer dan een imago-auto. De eigenzinnige techniek zorgt ook voor meer rijplezier en meer veiligheid. Onderscheidend in de meest positieve zin van het woord.
Plus
- zeer comfortabel
- onderscheidend vermogen
- vriendelijk geprijsd
Min
- weinig dealers
- gaat ongemerkt (te) hard
Conclusie
Ooit was Saab vooral anders om het anders zijn. De oude Saab 99 van midden jaren '80 bood veel veiligheid en uiterlijk onderscheidingsvermogen. Het meest tekenende maar weinig overtuigende argument dat ik ooit hoorde om een dergelijke auto te kopen was: omdat het bij mij past. De nieuwste generatie Saabs biedt echter veel auto, veel kwaliteit en ongekende klasse in een segment waarin anonieme Carmisma's, Primera's en Safrane's de dienst uit maken.
Met de introductie van diesel in het leveringsprogramma heeft Saab één van haar oude denkbeelden laten varen. De nieuwe motor brengt de Saab echter in het domein van de leasemarkt en biedt daarmee een niet te versmaden reislimousine voor de lange afstand. Weggedrag, motor, interieur en veiligheidsvoorzieningen geven de inzittenden het gevoel in een veel duurder auto te rijden. Vraag het uw leasemaatschappij! Neem de moeite een van de dun gezaaide Saab dealers te bezoeken en ontdek de parel die Saab 9-3 heet.