Bouwjaar | 21-06-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 67.200 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 21-06-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 67.200 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Limburg Autos |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bedrijfsweg 22 |
Postcode | 6163 CZ |
Plaats | Geleen |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 33359996 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.limburgautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 197 km/u
Ledig gewicht: 1.224 kg
Wielbasis: 258 cm
Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
WIJ WERKEN UITSLUITEND ALLEEN OP AFSPRAAK!
Telefoon / Whatsapp: 0031633359996
Hierbij bieden wij van Limburg Autos een Zeer mooie Seat Leon 1.4 TSI Sport
Eerste eigenaar afkomstig met weinig km!
Handgeschakeld 6 versnellingen
Auto start, rijdt, schakelt als nieuw!
Auto heeft momenteel Duitse papieren
Mocht u de auto op Nederlandse kentekens willen, dan is dat mogelijk.
We regelen dat voor u GRATIS en voor niets.!
U krijgt dan GRATIS Nederlandse kentekens. Auto wordt GRATIS ingevoerd, dus GEEN bpm.
U wordt eerste eigenaar, en U krijgt een GRATIS nieuwe APK!
-We kunnen de auto ook klaar maken voor export naar België of Europa of Buiten Europa.
U krijgt terwijl u wacht meteen de kentekens mee met 2 weken verzekering.
We zitten 10 min van de Belgische en Duitse grens
Grootbeeld navigatie
Cruisecontrol
Parkeersensor
Airco/clima
Elec ramen 4x
Elec spiegels
Isofix
Sport Velgen Seat
Stuurbediening
Voicecommand
USB AUX aansluiting
WIJ WERKEN UITSLUITEND ALLEEN OP AFSPRAAK!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.