Bouwjaar | 20-05-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 175.335 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JL-816-V Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-05-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 175.335 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JL-816-V Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf G.Nelissen BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Burgemeester Wolfsstraat 6 |
Postcode | 6265 AA |
Plaats | Sint Geertruid |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)43 - 4081201 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-nelissen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2013 - 2016
Modelcode: 5F
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 454 x 182 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.136 kg
Laadvermogen: 634 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,6 mg/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
- 12 maanden Bovag garantie (zonder meerprijs): 12 maanden Bovag garantie
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden)
Autobedrijf G.Nelissen BV te St.Geertruid al 50 jaar uw beste zakenpartner op Nissan gebied maar we zijn ook voor U de beste en betaalbaarste zakenpartner voor elk ANDER merk.
Ik nodig u dan ook uit, om een bezoek te brengen aan ons totaal vernieuwd bedrijf. Bijna alle auto's
staan binnen opgesteld,dus prima te bekijken ook bij mindere weersomstandigheden.
Bij ons kunt U voor alles terecht wat maar met mobiliteit te maken heeft,van verkoop NIEUW en GEBRUIKT van Brommobiel tot Vrachtauto.
Voorzien van een super moderne werkplaats welke de volgende zaken voor U kunnen verrichten:
Volledig schadeherstel - Uitdeuken zonder spuiten - Ruitvervangingen - Volledig Airco service -
Alle bandenzaken inclusief uitlijnen computer gestuurd - onderhoud en reparatie alle merken -
Diagnose stellen aan de hand van de modernste uitleesapparatuur - APK keuringstation -
Aanbrengen van lakpantsers - inbouw van accessoires enz.....
Lid van Bovag en NAP en RDW erkend om motorvoertuigen op naam te zetten.
U ziet alles onder een dak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.