Bouwjaar | 10-12-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 203.553 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-XPT-62 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-12-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 203.553 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-XPT-62 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Thijssen |
Contactpersoon | Frank Thijssen |
Adres | Rijksweg 116 |
Postcode | 6585 AJ |
Plaats | Mook |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 6961800 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 53620752 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfthijssen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/70 R14
Acceleratie (0-100): 14,4 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 356 x 164 x 148 cm
Wielbasis: 242 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 840 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.290 kg
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Skoda Citigo. De aandrijving van deze Skoda wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Tot de uitrusting van deze Skoda behoren ook neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare ramen voor, bumpers in carrosseriekleur en start-stopsysteem.
Ja, airconditioning is er natuurlijk ook in deze auto.
Zoals u mag verwachten van deze Skoda Citigo is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Soepel wegrijden op een helling is eenvoudig met de hulp van hill hold control.
Als u meer wilt weten over deze Skoda, dan vertellen we u dat graag. Belt of mailt u ons vandaag nog?
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Citigo-e iV | Eindelijk thuis
De naam zegt het al: de Skoda Citigo is bedoeld voor de stad. Daarom is het eigenlijk vreemd dat de Citigo altijd werd geleverd met de krachtbron die het minst geschikt is voor de stad: een benzinemotor. Een benzinemotor is bedoeld voor het afleggen van lange afstanden op hoge, constante snelheden en dat is nauwelijks mogelijk in de stad. Daarom gooit Skoda het roer nu om: de Citigo wordt een elektrische auto!
De Skoda Citigo-e iV is een compacte elektrische auto met een bruikbare actieradius en een levendig karakter. De elektrische versie is in alle opzichten superieur aan de versie met benzinemotor.
Plus
- nette prijs
- bruikbare actieradius
- comfortabel en levendig
Min
- op details merkbaar bezuinigd
- minimale beenruimte achterin
- Rand stuurwiel dekt deel snelheidsmeter af
Conclusie
De Skoda Citigo verscheen in 2011 op de markt en in 2019 zou het dan logisch zijn dat het model wordt vervangen door een nieuwe generatie. In plaats daarvan heeft Skoda de Citigo getransformeerd tot een elektrische auto: de Citigo-e iV. De hoge leeftijd van het basisontwerp lijkt een nadeel, maar is in feite een voordeel. Omdat de belangrijkste ontwikkelkosten inmiddels zijn terugverdiend, kan Skoda de elektrische Citigo voordelig aanbieden (let ook op de private-lease tarieven!).
De elektrisch aangedreven Citigo biedt evenveel binnenruimte als het model met benzinemotor. In plaats dat de batterijen de Citigo zwaarlijvig maken, is het weggedrag juist meer volwassen geworden. Bovendien is de Citigo-e sneller, soepeler en stiller dan de versie met benzinemotor. Daarbij zijn de kosten per kilometer zo sterk gedaald, dat de meerprijs voor de elektrische versie zichzelf uiteindelijk terugbetaalt. De testrit met de Citigo-e iV gaf daarom het gevoel dat dit is hoe de Citigo altijd al had moeten zijn. En omdat de uitstoot nul is, hoort de Citigo nu echt thuis in de stad.