Bouwjaar | 01-02-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 205.063 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 47-THL-6 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
€ 4.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-02-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 205.063 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 47-THL-6 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf T. Quadflieg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Reeweg 112 |
Postcode | 6374 BZ |
Plaats | Landgraaf |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)45 - 5321810 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoquadflieg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2008 - 2015
Modelcode: 5J
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 178 km/u
Maten
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.036 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.591 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 560 kg)
Interieur
Interieur: Domino black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,3 mg/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, Geldige APK, RDW-leges
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
Bij aankoop van één van onze auto's garanderen wij u maximale zekerheid.
Al onze auto's boven de €4500,- leveren wij met standaard 1 jaar BOVAG garantie!
Tevens leveren wij uw auto ook met nieuwe APK keuring zonder adviespunten, zodat u er zeker van bent dat uw auto in perfecte conditie wordt afgeleverd.
Mocht tijdens de garantieperiode onverhoopt iets aan uw auto mankeren, dan krijgt u kosteloos een vervangende auto ter beschikking.
Wij beschikken over een eigen werkplaats voor garantie, service en onderhoud.
Al uw reparaties en onderhoud houden wij bij in onze historie, zodat wij ervoor kunnen zorgen dat uw auto in perfecte conditie blijft.
Al onze auto's worden geleverd tegen een all-in prijs. Dus geen bijkomende kosten zoals garantie, rijklaar of afleveringskosten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.