Bouwjaar | 17-02-2021 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 38.695 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-676-RR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 19.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-02-2021 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 38.695 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-676-RR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nic Nijsten Auto |
Contactpersoon | Michel Nijsten |
Adres | Sportlaan 22 |
Postcode | 6241 AB |
Plaats | Bunde |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)43 - 3641644 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autonijsten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.137 kg
Afmetingen (LxBxH): 434 x 179 x 156 cm
Wielbasis: 264 cm
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 108 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
€ 19.950,-- is meeneemprijs zonder inruil, beurt en zonder Bovaggarantie.
€ 20.550,-- is prijs inclusief grote onderhoudsbeurt, nieuwe APK, 12 maanden Bovag garantie en 12 maanden Mobiliteitsgarantie door heel Europa.
= Bedrijfsinformatie =
Afleverpakket zie toelichting/opmerkingen!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Kamiq | Kettingreactie
Skoda is succesvol met de middelgrote Scala. Dat is te danken aan de combinatie van een lage prijs en veel functionaliteit. De prijs is te danken aan het gebruik van onderdelen van het moederbedrijf (Volkswagen). De ruimte is te danken aan een slim ontwerp van Skoda. Om het succes verder uit te bouwen introduceerde Skoda na de Scala de Kamiq: een middelgrote SUV op basis van de Scala. En nu de Scala is gemoderniseerd voor modeljaar 2024, lift de Kamiq daar automatisch op mee.
De Skoda Kamiq is een nuchtere, functionele SUV met conventionele aandrijving. Vanaf 2024 is die aandrijving verfijnd en is de uitrusting rijker geworden, waarmee het een nog slimmere keuze is.
Plus
- ruim en praktisch
- soepele, sterke 1.0 TSI motor
- fijne besturing, goede wegligging
Min
- hinderlijke (maar verplichte) veiligheidsvoorzieningen
Conclusie
Volkswagen, het moederbedrijf van Skoda, heeft de techniek vernieuwd. De Skoda Scala profiteert daarvan en de van de Scala afgeleide Kamiq doet er op zijn beurt weer zijn voordeel mee. De 1.0 TSI motor loopt iets mooier, de uitrusting is iets rijker geworden en het veiligheidsniveau is iets verhoogd.
Wat is gebleven, is het uitgekiende concept. Deze compacte SUV is ontdaan van alle techniek die nodig is voor terreinrijden en dat komt het weggedrag ten goede. Dankzij de goede basis en de hoge bouw haalt de Kamiq heel veel ruimte uit bescheiden buitenmaten. Dankzij het delen van een platform én het delen van de techniek heeft de Kamiq een scherpe prijs. Tenslotte zorgen alle vernieuwingen voor modeljaar 2024 ervoor dat de Kamiq een nog verstandigere keuze is geworden.