Bouwjaar | 29-06-2012 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 121.838 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TK-112-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.200 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
€ 10.350,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-06-2012 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 121.838 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TK-112-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.200 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nic Nijsten Auto |
Contactpersoon | Michel Nijsten |
Adres | Sportlaan 22 |
Postcode | 6241 AB |
Plaats | Bunde |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)43 - 3641644 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autonijsten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Ledig gewicht: 1.270 kg
Wielbasis: 258 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Emissieklasse: Euro 0
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Schade: schadevrij
Financiële informatie
Afleverkosten: € 600
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Garantie: 12 maanden
€ 10.350,-- is meeneemprijs zonder inruil, beurt en zonder Bovaggarantie.
€ 10.950,-- euro is prijs inclusief grote onderhoudsbeurt, nieuwe APK, 12 maanden Bovag garantie en 1 jaar Mobiliteitsgarantie door heel Europa.
= Bedrijfsinformatie =
Afleverpakket zie toelichting/opmerkingen!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Yeti | Het vervolg
Een goed verhaal verdient een vervolg. Nadat de Skoda Yeti voor het eerst was waargenomen in de zomer van 2009, is er nu een nieuwe verschijning gemeld. Of beter gezegd: twee verschijningen. De ene Yeti verlegt zijn territorium naar de stad, terwijl de avontuurlijke variant zich nog beter thuis voelt buiten de gebaande paden. Autozine stond opnieuw oog-in-oog met de Yeti...
De Skoda Yeti is aangepast voor modeljaar 2014. Het uiterlijk is strakker geworden en past daarmee meer bij de andere Skoda-modellen. De vernieuwde Yeti rijdt precies hetzelfde als de originele Yeti.
Plus
- Zeer capabel off-road
- Vlot en zuinig on-road
Min
- Forse tildrempel bagageruimte
- Ondanks facelift op sommige punten voorbijgestreefd door concurrentie
Conclusie
De Skoda Yeti is aangepast voor modeljaar 2014. Het uiterlijk is strakker geworden en past daarmee meer bij de andere Skoda-modellen. De uitrusting is iets uitgebreid, waarbij de achteruitrijcamera de grootste aanwinst vormt.
De vernieuwde Yeti rijdt precies hetzelfde als de originele Yeti. Het onderstel is niet verbeterd en ook de motoren leveren dezelfde prestaties als voorheen. Wel is het brandstofbesparende GreenTec-pakket nu in combinatie met meer motoren leverbaar, waardoor het verbruik van sommige uitvoeringen is gedaald.
Echt nieuw voor modeljaar 2014 zijn de twee uitgesproken uitvoeringen: met city look leent de Yeti zich bij uitstek voor een leven in de stad, terwijl de off road-versie een avontuurlijke uitstraling heeft. Dat laatste beperkt zich niet tot alleen de uitstraling, want dankzij de verbeterde vierwielaandrijving zijn de prestaties in het terrein nog beter geworden.