Bouwjaar | 22-12-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-995-NS Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | 225 kW (306 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-12-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-995-NS Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | 225 kW (306 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mengelers Suzuki Sittard B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bergerweg 73 |
Postcode | 6135 KD |
Plaats | Sittard |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)46 - 4521215 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mengelers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2020
Technische informatie
Koppel: 227 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 55 liter
Actieradius: 75 km
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,0 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 464 x 186 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.915 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 2.510 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 18 kWh
Accu laden: 3.7 kW
Interieur
Interieurkleur: Artificial leather black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 22 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 172 - € 188 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Stan Urlings
Geadverteerd prijzen zijn rijklaar prijzen inclusief afleverbeurt, nieuwe APK, Pechhulp Europa en 12 maanden BOVAG-Garantie tenzij anders specifiek vermeldt.
Het inruilen van uw huidige auto is uiteraard bespreekbaar. Het is ook mogelijk om de nieuwe auto tegen gunstige voorwaarden in termijnen te betalen. Wij bieden u de mogelijkheid om via ons de auto te verzekeren waarbij u profiteert van een zeer gunstig tarief met daarbij vele voordelen.
Vraag hiervoor naar de voorwaarden bij onze specialisten.
Wijzigingen, zet- en typefouten voorbehouden
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Across | Beter goed gejat dan slecht bedacht
Suzuki heeft een lange en rijke historie op het gebied van terreinwagens. Dat begon met kleine, maar uiterst capabele terreinwagentjes voor beroepsmatig gebruik. Toen de terreinwagen voor recreatief gebruik (SUV) populair werd, kon Suzuki dankzij de opgedane ervaring meteen inspringen op die trend. Echter, sinds dat aanvankelijke succes heeft Suzuki al enkele jaren geen middelgrote SUV meer in het assortiment. Tot nu toe! Maak kennis met de Across.
De Across overtuigt het topmodel van Suzuki dankzij de ruimte, uitrusting en plug-inhybirde techniek. De Across is snel, zuinig, uitgesproken comfortabel en ook nog eens terreinwaardig.
Plus
- capabel in het terrein
- stil, comfortabel en behaaglijk
- ruim en praktisch
Min
- weinig Suzuki-gevoel
- traag opladen
Conclusie
Suzuki introduceert de Across. De Across is een middelgrote SUV en daarom de opvolger van de Grand Vitara. Omdat de Across is gebaseerd op een model van Toyota, is gekozen voor deze nieuwe naam. Bovendien: dankzij de plug-inhybride aandrijving zet Suzuki zulke grote stappen vooruit op het gebied van verbruik, prestaties en comfort dat een nieuwe naam op zijn plaats is. Dankzij de overvloedige ruimte, rijke uitrusting en zakelijke opzet overtuigt de Across bovendien meer dan ooit als topmodel van Suzuki.
De titel "Beter goed gejat dan slecht bedacht" klinkt weliswaar negatief, maar is in dit geval zeker niet zo bedoeld. Het is slim van Suzuki om de hulp van Toyota in te roepen. Het stelt Suzuki in staat om een waardige opvolger aan te bieden voor de Grand Vitara en tegelijkertijd perfect in te spelen op de wensen van de Europese klant.