vorige 1 van 311 volgende

Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Style Smart Hybrid. 1e eig./dealeronderhouden

€ 21.950,-

Bouwjaar 05-11-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 55.476 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.373 cc
Vermogen 95 kW (129 pk)

Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Style Smart Hybrid. 1e eig./dealeronderhouden


€ 21.950,-

Algemeen

Bouwjaar 05-11-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 55.476 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.373 cc
Vermogen 95 kW (129 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autoservice Stramproy B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bergerothweg 56
Postcode 6039 AN
Plaats Stramproy
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)495 - 562029 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoservice-stramproy.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Vermogen: 95 kW (129 PK)
Vermogen elektromotor(en): 10 kW (14 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R16
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 417 x 178 x 160 cm
Wielbasis: 250 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.140 kg
Laadvermogen: 630 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Foto's volgen z.s.m.

Deze Suzuki Vitara hybride is Japanse toptechniek die bekend staat om de kwaliteit en betrouwbaarheid. De auto is van 1e eigenaar en dealeronderhouden, de historie is volledig gedocumenteerd.
De auto is voorzien van vele veiligheidsaccessoires als dode-hoek waarschuwing, achteruitrijcamera. Verder alle luxe aan boord als automatische airco, adaptieve cruise-controle, stoelverwarming etc. etc.

De auto staat op dikke 17-inch velgen met all-season banden. Tegen kleine meerprijs is een optionele set met winterbanden beschikbaar.

De geadverteerde prijs is inclusief afleveringskosten, APK, afleverbeurt en tenaamstellingskosten. Informeer bij ons voor de extragarantie-opties via Autotrust (tegen meerprijs). Desgewenst kunnen wij het aankoopbedrag van uw auto geheel of gedeeltelijk financieren via een financieringsmaatschappij. Neem contact met ons op voor een berekening van uw maandlasten, of gebruik de calculator op onze website www.autoservice-stramproy.nl

De auto is geheel vrijblijvend te bezichtigen op ons bedrijf. Vanwege de verbouwing van ons bedrijf zijn de foto's op een andere locatie gemaakt.
Wij zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 8:30u tot 17:30u, en op zaterdag van 9:00u tot 14:00u. Daarbuiten op afspraak.
Bezoek ons ook op onze website: www.autoservice-stramproy.nl

Wij hebben ons uiterste best gedaan de correcte gegevens op te nemen in onze advertenties. Overtuig uzelf echter van de juiste informatie bij de bezichtiging van en/of proefrit met de auto. U kunt geen rechten ontlenen aan de opgave in de advertentie.

= Bedrijfsinformatie =

Wij verzoeken u vriendelijk voor de bezichtiging en/of proefrit van een auto van tevoren contact met ons op te nemen.
Vanwege de sterk wisselende voorraad en onze verbouwing staan namelijk niet alle auto's direct beschikbaar, maar deels ook op een tweede locatie. Als u van tevoren contact met ons opneemt, dan zorgen wij dat uw gewenste auto('s) in overleg voor u klaar staan.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki Vitara | Hybride volgens Suzuki

Suzuki is goed in het bouwen van kleine auto's. Daarom kan het voor een kleine auto ook een kleine prijs rekenen. Maar nu alle auto's elektrisch of deels elektrisch worden, staat Suzuki voor een uitdaging. Als stap in de goede richting is de Vitara voortaan leverbaar als hybride. Maar dan wel in Suzuki-stijl natuurlijk!

Autotest | Suzuki Vitara Hybride volgens Suzuki

De Suzuki Vitara beperkt het verbruik met hybride-techniek. Deze techniek is eenvoudiger en daarom voordeliger dan gebruikelijk. De Vitara Hybrid is alleen zuinig bij kalm rijden.

Plus

  • veelzijdig karakter
  • prima weggedrag

Min

  • houterig schakelen bij sportief rijden
  • verbruik loopt sterk op bij harder rijden
  • merkbaar van een vorige generatie

Conclusie

De Suzuki Vitara heeft zeven jaar na de introductie van het model hybrideaandrijving gekregen. Suzuki kiest daarbij voor een eigen techniek die eenvoudiger en dus voordeliger is in aanschaf. Tegenover dit ontegenzeglijke voordeel staat een uitgesproken karakter. De Vitara Hybrid is niet gediend van sportief rijden en protesteert daar tegen met een hoog verbruik en onregelmatige gangwisselingen. Wie kalm rijdt en de auto het tempo laat bepalen, heeft aan de Vitara Hybrid een comfortabele en relatief zuinige SUV.

De hernieuwde kennismaking leert dat de Vitara qua uitrusting en bouwkwaliteit achterblijft bij de nieuwe S-Cross. De ruimte en het weggedrag zijn nog altijd prima.

Deel deze advertentie