Bouwjaar | 12-07-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 8.632 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.462 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
€ 27.800,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 12-07-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 8.632 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.462 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | B&S Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tramstraat 30 |
Postcode | 6088 EB |
Plaats | Roggel |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)475 - 440976 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 82202442 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.brouwers-smits.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 75 kW (102 PK)
Vermogen elektromotor(en): 24 kW (33 PK)
Vermogen brandstofmotor: 75 kW (102 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R17
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 180 km/u
Aanwezige accu: gekocht
Maten
Afmetingen (LxBxH): 418 x 178 x 161 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.220 kg
Laadvermogen: 480 kg
GVW: 1.700 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal handzenders: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard inbegrepen (zonder meerprijs): Meeneemprijs
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, Overschrijving, Reinigen auto binnen & buiten, Vrijwaring inruilauto
- Afleverpakket "B&S" Compleet (€ 895): Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie; 6 maanden Garantie, Afleverbeurt, Airco Service, Nieuwe APK, Nieuwe distributieriem indien nodig, Overschrijving en vrijwaring inruilauto, Reiniging voertuig
- Afleverpakket "B&S" Compleet BOVAG (€ 1.295): Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Airco Service, Nieuwe APK, Nieuwe distributieriem indien nodig, Overschrijving en vrijwaring inruilauto, Showroom finish
Hele mooie Vitara uit 2023 uitgevoerd in rood/zwart! Deze nagenoeg nieuwe auto is voorzien van vele opties zoals keyless entree, keyless start, Apple/Android carplay/ Navigatie, DAB radio, LED verlichting enzovoort. Kilometerstand op dit moment is 8633. De auto heeft nog fabrieksgarantie tot 12-7-07-2026 of 100.000 kilometer!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Vitara | Hybride volgens Suzuki
Suzuki is goed in het bouwen van kleine auto's. Daarom kan het voor een kleine auto ook een kleine prijs rekenen. Maar nu alle auto's elektrisch of deels elektrisch worden, staat Suzuki voor een uitdaging. Als stap in de goede richting is de Vitara voortaan leverbaar als hybride. Maar dan wel in Suzuki-stijl natuurlijk!
De Suzuki Vitara beperkt het verbruik met hybride-techniek. Deze techniek is eenvoudiger en daarom voordeliger dan gebruikelijk. De Vitara Hybrid is alleen zuinig bij kalm rijden.
Plus
- veelzijdig karakter
- prima weggedrag
Min
- houterig schakelen bij sportief rijden
- verbruik loopt sterk op bij harder rijden
- merkbaar van een vorige generatie
Conclusie
De Suzuki Vitara heeft zeven jaar na de introductie van het model hybrideaandrijving gekregen. Suzuki kiest daarbij voor een eigen techniek die eenvoudiger en dus voordeliger is in aanschaf. Tegenover dit ontegenzeglijke voordeel staat een uitgesproken karakter. De Vitara Hybrid is niet gediend van sportief rijden en protesteert daar tegen met een hoog verbruik en onregelmatige gangwisselingen. Wie kalm rijdt en de auto het tempo laat bepalen, heeft aan de Vitara Hybrid een comfortabele en relatief zuinige SUV.
De hernieuwde kennismaking leert dat de Vitara qua uitrusting en bouwkwaliteit achterblijft bij de nieuwe S-Cross. De ruimte en het weggedrag zijn nog altijd prima.