Bouwjaar | 30-09-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 110.973 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-184-KZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
€ 12.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 110.973 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-184-KZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Koop je occasion |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mariastraat 24 |
Postcode | 5953 NL |
Plaats | Reuver |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 13141164 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.koopjeoccasion.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 176 x 146 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.285 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 385 kg (ongeremd 385 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 91 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 3 (3 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Informeer naar de financial lease-mogelijkheden
= Bedrijfsinformatie =
Genoemde prijs is rijklaar incl. minimaal 1 maand huisgarantie, minimaal 6 maanden geldige APK en een aflevercheck. U kunt deze auto ook geleverd krijgen met 6 of 12 maanden Autotrust garantie. Deze garantie is in heel Europa geldig, en kan afgehandeld worden door uw eigen lokale merkdealer. U kunt bij ons van maandag t/m zondag terecht, maar wel uitsluitend op afspraak. Zo waarborgen wij dat iedere bezoeker onze volledige aandacht krijgt en er alle nodige tijd voor u gereserveerd is. Wij stellen onze advertenties met grote zorg samen onder voorbehoud van typefouten.
De auto is uitsluitend op afspraak te bezichtigen van maandag t/m zondag van 09:00 tot 20.00.
Voor meer info kunt u contact opnemen met Koop Je Occasion op telefoonnummer 0613141164 of via de mail: koopjeoccasion@hotmail.com.
Inruil is mogelijk tegen handelsprijzen.
Telefoonnummer: 0613141164
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.