Toyota C-HR 1.8 Hybrid Bi-Tone Plus Full LED, JBL, Adaptive Cruise, PDC, Camera

€ 19.740,-

Bouwjaar 28-04-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 102.094 km
Deuren 5
Kenteken NV-240-H Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 109 kW (148 pk)

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Bi-Tone Plus Full LED, JBL, Adaptive Cruise, PDC, Camera


€ 19.740,-

Algemeen

Bouwjaar 28-04-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 102.094 km
Deuren 5
Kenteken NV-240-H Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 109 kW (148 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Harmen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Strijthagenweg 38A
Postcode 6468 EH
Plaats Kerkrade
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)45 - 2084500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoharmen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/50 R18
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 156 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 87 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basis pakket (inbegrepen): Dit pakket is inbegrepen, We vinden het logisch dat u op kwaliteit kunt rekenen en we laten u graag weten wat u kunt verwachten.
Dit afleverpakket bevat: APK nieuw, Exterieur reiniging, Garantie - Wettelijk, Inspectie - Auto Harmen check, Interieur reiniging, NAP, tevredenheidsgarantie
- Plus pakket (€ 945 meerprijs): Wilt u meer zekerheid door langere garantie en meer uitgebreide voertuig check dan maakt u met dit pakket de juiste keuze.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis pakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; APK nieuw, Auto Harmen jaarbeurt, Exterieur reiniging, Garantie - 12 maanden BOVAG, Inspectie - BOVAG 40 punten check, Interieur reiniging, NAP, Tank - Halfvol, Tevredenheidsgarantie

Prachtige Toyota C-HR 1.8 HYBRID van 1e eigenaar, Toyota Dealer onderhouden en voorzien van NAP. o.a. voorzien van Adaptive Cruise Control, Camera, PDC voor en achter, DAB +, 18 inch LM velgen, Full LED koplampen, 2-tone kleur met Parelmoer wit, Keyless entry en start, JBL sound.

Rijklaar afgeleverd met nieuwe APK en volledige aflever check.

U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Toyota C-HR. De aandrijving van deze Toyota wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Laat de kou maar komen! U zit altijd goed met de heerlijke stoelverwarming. Als het buiten koud wordt, voelt zo'n verwarmd stuurwiel heerlijk aan. In deze Toyota profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, zwarte hemelbekleding, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.

Kom maar, kom maar, kom maar... ho! Prettig hoor, zo'n achteruitrijcamera. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Voor wie hoge eisen stelt aan geluid en akoestiek, is deze auto voorzien van een high performance audiosysteem. Automatische airconditioning regelt volautomatisch de te

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie