Bouwjaar | 30-07-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.987 cc |
Vermogen | 145 kW (197 pk) |
€ 44.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-07-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.987 cc |
Vermogen | 145 kW (197 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mengelers Toyota Maastricht |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Molensingel 5 |
Postcode | 6229 PB |
Plaats | Maastricht |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)43 - 3616900 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mengelers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2022
Technische informatie
Koppel: 206 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 43 liter
Acceleratie (0-100): 7,7 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 446 x 183 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.420 kg
Laadvermogen: 550 kg
GVW: 1.970 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Lux antraciet stof+zwarte lederen accent
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 115 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 01-07-2029
Garantie: 200.000 km
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
Overige informatie
Garantie: Tot 1 July 2034
Betreft companycar, voor beschikbaarheid en exacte kilometerstand kunt u contact opnemen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Corolla | De verschillen kleiner maken
De Toyota Corolla is vernieuwd voor modeljaar 2023. En daarbij is er iets bijzonders gebeurd! De verschillen met de concurrentie zijn namelijk tegelijkertijd groter en kleiner geworden. Daarom zijn ook twee exemplaren getest: de Corolla 1.8 Hybrid en de Corolla Touring Sports 2.0 Hybrid. Autozine legt uit waar de verschillen zitten.
Dankzij een facelift voor modeljaar 2023 is de Toyota Corolla mechanisch en elektronisch weer bij de tijd. Dat maakt de verschillen met de concurrentie kleiner. Ga voor de 1.8 hybrid.
Plus
- soepele, stille 1.8 hybride motor
- standaard heel veel veiligheidsvoorzieningen
- functioneel en degelijk
Min
- Matige ruimte achterin
- Knop voor instellen rugleuning verstopt onder veiligheidsgordel
Conclusie
Hoe maakt de Toyota Corolla voor modeljaar 2023 de verschillen tegelijkertijd groter en kleiner? Voor het vergroten van de verschillen verwijzen we naar de test van de Corolla Touring Sports GR Sport met 2.0 liter hybride motor. Voor deze test is gereden met de 1.8 liter hybride en dan valt op dat het verschil tussen beide hybride motoren kleiner is geworden. Alhoewel de sterkere hybride met meer gemak presteert, is de mate van rust en souplesse nu vrijwel gelijk. Daarnaast is de verhouding tussen verbruik en prestaties verbeterd, waardoor de Corolla op hetzelfde niveau staat als soortgelijke auto's van andere merken.
Tenslotte is de uitrusting iets rijker en veel moderner geworden. Ook daarmee is het verschil met de concurrentie van recentere datum kleiner geworden en kan de Corolla weer jaren mee!