Bouwjaar | 11-08-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 17.624 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-222-RF Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.987 cc |
Vermogen | 144 kW (196 pk) |
€ 34.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-08-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 17.624 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-222-RF Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.987 cc |
Vermogen | 144 kW (196 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mengelers Toyota Landgraaf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Baanstraat 129 |
Postcode | 6372 AE |
Plaats | Landgraaf |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)45 - 5318888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mengelers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2023
Referentienummer: SL.24
Technische informatie
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 43 liter
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Breedte: 179 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.360 kg
Laadvermogen: 550 kg
GVW: 1.910 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 103 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 10-08-2028
Garantie: 200.000 km
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
- BOVAG 12 maanden (zonder meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK; Pechhulp Europa 12 maanden
Overige informatie
Basiskleur: blauw / zwart
Garantie: Tot 10 August 2033
Super sportieve Corolla GR-Sport 2.0 High Power Hybride van het nieuwe modeljaar (minor change 2023) afkomstig van de 1e eigenaar en bij ons onderhouden.
Geadverteerde prijzen zijn rijklaar prijzen inclusief afleverbeurt, nieuwe APK, Pechhulp Europa en 12 maanden BOVAG-garantie tenzij anders specifiek vermeldt.
Het inruilen van uw huidige auto is uiteraard bespreekbaar. Het is ook mogelijk om de nieuwe auto tegen gunstige voorwaarden in termijnen te betalen. Wij bieden u de mogelijkheid om via ons de auto te verzekeren waarbij u profiteert van een zeer gunstig tarief met daarbij vele voordelen.
Vraag hiervoor naar de voorwaarden bij onze specialisten.
Wijzigingen, zet- en typefouten voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Corolla | De verschillen kleiner maken
De Toyota Corolla is vernieuwd voor modeljaar 2023. En daarbij is er iets bijzonders gebeurd! De verschillen met de concurrentie zijn namelijk tegelijkertijd groter en kleiner geworden. Daarom zijn ook twee exemplaren getest: de Corolla 1.8 Hybrid en de Corolla Touring Sports 2.0 Hybrid. Autozine legt uit waar de verschillen zitten.
Dankzij een facelift voor modeljaar 2023 is de Toyota Corolla mechanisch en elektronisch weer bij de tijd. Dat maakt de verschillen met de concurrentie kleiner. Ga voor de 1.8 hybrid.
Plus
- soepele, stille 1.8 hybride motor
- standaard heel veel veiligheidsvoorzieningen
- functioneel en degelijk
Min
- Matige ruimte achterin
- Knop voor instellen rugleuning verstopt onder veiligheidsgordel
Conclusie
Hoe maakt de Toyota Corolla voor modeljaar 2023 de verschillen tegelijkertijd groter en kleiner? Voor het vergroten van de verschillen verwijzen we naar de test van de Corolla Touring Sports GR Sport met 2.0 liter hybride motor. Voor deze test is gereden met de 1.8 liter hybride en dan valt op dat het verschil tussen beide hybride motoren kleiner is geworden. Alhoewel de sterkere hybride met meer gemak presteert, is de mate van rust en souplesse nu vrijwel gelijk. Daarnaast is de verhouding tussen verbruik en prestaties verbeterd, waardoor de Corolla op hetzelfde niveau staat als soortgelijke auto's van andere merken.
Tenslotte is de uitrusting iets rijker en veel moderner geworden. Ook daarmee is het verschil met de concurrentie van recentere datum kleiner geworden en kan de Corolla weer jaren mee!