Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D-F Comfort Blind Van 360°Camera/Adapt.Cruise/AchteruitrijCam./Keyless/PDC/LED/DAB/Clima/AppConnect
€ 68.950,-
Bouwjaar | 13-06-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 3.086 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.755 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D-F Comfort Blind Van 360°Camera/Adapt.Cruise/AchteruitrijCam./Keyless/PDC/LED/DAB/Clima/AppConnect
€ 68.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-06-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 3.086 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.755 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Maashorst BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | St. Jansstraat 32 |
Postcode | 5964 AD |
Plaats | Meterik |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)77 - 3983700 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijvenmaashorst.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Bandenmaat: 265/60 R18
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.296 kg
Laadvermogen: 835 kg
GVW: 2.990 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 212 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket (1)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
Dit is een BTW auto, prijs is exclusief BTW!
Auto wordt geleverd inclusief fabrieksgarantie!
Luxe Landcruiser inclusief:
- Lederen bekleding -- €1.250,-
- Dakrails -- €800,-
- Vaste trekhaak en 13 polige stekkerdoos -- €875,-
- Trekgewicht 3500kg -- €850,-
(Excl. BTW)
Inruil mogelijk.
Uw auto financieren? Dat kan! Wij bieden u een financiering op maat voor zowel de zakelijke als privé rijders.
(onder voorbehoud van typefouten en/of opties bij het voertuig)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Land Cruiser | Het oude ambacht
De Toyota Land Cruiser is geen SUV, maar een echte terreinwagen. Deze specialist is in het nadeel op de openbare weg, maar juist in het voordeel in het terrein. Naast elektronica ook puur mechaniek.
Plus
- zeer sterk in het terrein
- zeer ruim
- rijke uitrusting
Min
- helt sterk over de bocht
- derde zitrij alleen voor kleine kinderen
- uiterst kostbaar vanwege hoge CO2-uitstoot
Conclusie
Is er anno 2022 nog ruimte voor de Toyota Land Cruiser. Ja, maar die ruimte wordt wel steeds kleiner. SUV's danken hun populariteit aan hun veelzijdigheid, terwijl de Land Cruiser een echte specialist is. De Land Cruiser is op de openbare weg daarom in het nadeel. Omdat het onderstel volledig is afgestemd op gebruik in het terrein helt de Land Cruiser nadrukkelijk over en vraagt de auto een aangepaste rijstijl.
Zodra een aanhanger wordt getrokken, worden de rollen omgedraaid. Wat voor een SUV een zware last is, is voor de Land Cruiser geen enkel probleem. En wanneer het asfalt wordt verruild voor het terrein zijn de verschillen nog duidelijker. Moderne SUV's kunnen zich dankzij slimme elektronica aardig redden in het terrein. De Land Cruiser biedt diezelfde elektronica, maar vult dat aan met traditioneel mechaniek en komt daarmee nog verder. De Land Cruiser is daarom als een oud ambacht: er is steeds minder vraag naar, maar wie het nodig heeft kiest voor die laatste overgebleven specialist.