Toyota RAV4 2.0 VVTi AutomaatEccCameraTrekhaak

€ 15.790,-

Bouwjaar 19-09-2012
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 149.407 km
Deuren 5
Kenteken R-970-FF Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.987 cc
Vermogen 116 kW (158 pk)

Toyota RAV4 2.0 VVTi AutomaatEccCameraTrekhaak


€ 15.790,-

Algemeen

Bouwjaar 19-09-2012
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 149.407 km
Deuren 5
Kenteken R-970-FF Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.987 cc
Vermogen 116 kW (158 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Lex Roelofs
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Donk 20a
Postcode 5995 PM
Plaats Kessel
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)77 - 4000240 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.auto-roelofs.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Bandenmaat: 225/65 R17
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 185 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 437 x 182 x 169 cm
Wielbasis: 256 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.505 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.110 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 177 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Brons (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Controle bandenspanning, Controle vloeistofniveaus, Een geldige APK keuring, Nationale autopas, Vrijwaring bij inruil van uw huidige auto
- Zilver (€ 245 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Brons"): 2 maanden garantie met €250,- eigen risico, Controle bandenspanning, Controle vloeistofniveaus, Een geldige APK keuring, Nationale autopas, Vrijwaring bij inruil van uw huidige auto
- Goud (€ 695 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Brons"): 3 maanden garantie, Afleveringsbeurt, Een geldige APK keuring, Nationale autopas, Totale reiniging van binnen en buiten, Vrijwaring bij inruil van uw huidige auto
- Platina (€ 1.395 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Brons"): 12 maanden garantie, Afleveringsbeurt, Een geldige APK keuring, Nationale autopas, Totale reiniging van binnen en buiten, Vrijwaring bij inruil van uw huidige auto

- automaat
- hoge instap
- trekhaak

Van een auto mag je het nodige verwachten, vinden ze bij Toyota. Hoge kwaliteit in alle opzichten en op ieder wegtype, vandaar de slogan 'Let's go places'. Hier ziet u een perfect voorbeeld. Een viercilinder motor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. Stoelverwarming maakt het leven in deze auto aangenaam op koude en winterse dagen. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, actieve hoofdsteunen, elektrisch bediende, verwarmde en inklapbare buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen achter en metallic lak.

Twijfelen hoeveel ruimte u achter de auto heeft? Met de achteruitrijcamera weet u altijd hoeveel centimeter! De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Het audiosysteem biedt glasheldere geluidskwaliteit. U bedient dit veilig via het stuurwiel. De automatische airconditioning zorgt voor een prettige binnentemperatuur. De cruise control geeft elke flitser het nakijken. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn keyless entry, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur.

Pragmatisch en veilig

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota RAV4 | Meer spanning

Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...

Autotest | Toyota RAV4 Meer spanning

De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.

Plus

  • vlot en relatief zuinig
  • onderscheidende vormgeving
  • prima weggedrag

Min

  • plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u

Conclusie

Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.

Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.

Deel deze advertentie