Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD Bi-Tone / 1650kg trekgew.

€ 33.750,-

Bouwjaar 21-06-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 93.005 km
Deuren 5
Kenteken X-804-JJ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.487 cc
Vermogen 131 kW (178 pk)

Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD Bi-Tone / 1650kg trekgew.


€ 33.750,-

Algemeen

Bouwjaar 21-06-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 93.005 km
Deuren 5
Kenteken X-804-JJ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.487 cc
Vermogen 131 kW (178 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam RK auto's Reuver
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Oudeweg 28b
Postcode 6067 BZ
Plaats Linne
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)475 - 204469 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website Http://www.rkautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD Bi-Tone
BWJ: 2019
Km stand: slechts 93.060 km (100% aantoonb.)
360° Camera / Trekhaak / Stoelverw / Vol

Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD Bi-Tone / 1650kg trekgew.


- Kenteken: X-804-JJ
- Merk: Toyota
- Model: RAV4
- APK tot: 26-01-2026
- Tellerstand: 93005 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2019
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Bekleding: Leder/Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 2487 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: A25A-FXS
- Vermogen: 131 kW / 178pk
- Ledig gewicht: 1620 kg
- Max. trekgewicht: 1650 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.4 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 460 cm
- Breedte: 186 cm
- Hoogte: 1685 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 267 - 292 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Afdekhoes
- Afwijkende dakkleur
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Dakrails
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Extra getint glas achter
- Keyless entry
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 18"
- Mistlampen voor
- Park Distance Control
- Parkeer assistent
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Trekhaak
- Two-tone metaalkleur

Infotainment

- Audio installatie
- Audio installatie premium
- Bleutooth Handsfree
- Bluetooth Audio
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel
- Usb

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank met armsteun en skiluik
- Achterbank verstelbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bagagedek
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Buitentemperatuurmeter
- Cruise control adaptief
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel
- Elektrische ramen voor en achter
- Kunstlederen/microvezel bekleding
- Kunstlederen/stof bekleding
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Aanhanger assistent
- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Achteruitrij assistent
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth
- Bots herkenning en activatie
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Camerabeeld in binnenspiegel
- Connected services
- Cruise control adaptief met Stop&Go en stuurhulp
- Dodehoek detectie
- Draadloze telefoonlader
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota RAV4 | Meer spanning

Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...

Autotest | Toyota RAV4 Meer spanning

De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.

Plus

  • vlot en relatief zuinig
  • onderscheidende vormgeving
  • prima weggedrag

Min

  • plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u

Conclusie

Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.

Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.

Deel deze advertentie