Bouwjaar | 09-08-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 83.846 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-303-NV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.494 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 09-08-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 83.846 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-303-NV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.494 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Avanti Car Studio |
Contactpersoon | Rob van Rooijen |
Adres | Rudolf Dieselweg 38 A |
Postcode | 5928 RA |
Plaats | Venlo |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53336135 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.avanticarstudio.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2015 - feb. 2017
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 114 kW (155 PK)
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 56 liter
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 461 x 185 x 171 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.600 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.205 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie: 3 maanden
TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID EXECUTIVE BUSINESS LEDER TREKHAAK 360° CAMERA
Toyota RAV4 2.5 Hybrid Executive Business, automaat, 155 pk, bouwjaar 11-2020 met 83.846 km, grijs metallic, boordcomputer, luxe lederen bekleding, spiegels elektrisch verstelbaar, elektrische ramen voor en achter, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, Bluetooth telefoon voorbereiding, getint glas, climate control, start/stop, DAB, multi media systeem, start/stop, achteruitrijcamera, 360° camera, 18 inch lichtmetalen velgen met splinternieuwe all-seasonbanden en nog veel meer !!
Auto verkeert in top staat, marge auto. Dealer onderhouden
Internet meeneemprijs € 24.950.-
Prijs op basis van inruil € 25.950.-
Wij rekenen geen afleveringskosten.
Financiering en inruil mogelijk.
Graag eerst bellen voor een afspraak om teleurstellingen te voorkomen.
#auto #rangerover #evoque #mercedes #porsche #avanticarstudio #luxuryonwheels #luxurycars #premiumcardealer #toyota
Ondanks de zorg die besteed wordt aan een correcte invoer van de gegevens, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.
Avanti Car Studio
Rudolf Dieselweg 38 A
5928 RA VENLO
Tel: 06 53 33 61 35
E-mail: info@avanticarstudio.nl
www.avanticarstudio.nl
= Bedrijfsinformatie =
Financiering en inruil mogelijk.
Wij rekenen geen afleveringskosten
Graag eerst bellen voor een afspraak om teleurstellingen te voorkomen.
Ondanks de zorg die besteed wordt aan een correcte invoer van de gegevens, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota RAV4 | Meer spanning
Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...
De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.
Plus
- vlot en relatief zuinig
- onderscheidende vormgeving
- prima weggedrag
Min
- plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u
Conclusie
Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.
Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.