![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 11-02-2012 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 194.412 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 84-TGT-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.329 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-02-2012 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 194.412 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 84-TGT-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.329 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Thijssen |
Contactpersoon | Frank Thijssen |
Adres | Rijksweg 116 |
Postcode | 6585 AJ |
Plaats | Mook |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 6961800 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 53620752 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfthijssen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 13,3 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 399 x 170 x 160 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.055 kg
Laadvermogen: 490 kg
GVW: 1.545 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 125 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Van een auto mag je het nodige verwachten, vinden ze bij Toyota. Hoge kwaliteit in alle opzichten en op ieder wegtype, vandaar de slogan 'Let's go places'. Hier ziet u een perfect voorbeeld. De aandrijving van deze Toyota wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Dát scheelt brandstof, zo'n start-stopsysteem. En logisch, als u stilstaat voor het stoplicht hoeft de motor toch niet te draaien? In deze auto profiteert u onder andere ook van: dakspoiler, in delen neerklapbare achterbank, actieve hoofdsteunen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
De achteruitrijcamera geeft u duidelijk zicht op de ruimte achter de auto. De bediening van het audiosysteem en het navigatiesysteem gebeurt met knoppen op het stuur. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van electronic climate control is voorzien. Extra opties op deze auto zijn: centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.
In de Toyota Verso-S heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. In een noodsituatie telt elke meter. Het brake assist systeem van deze auto zorgt ervoor dat uw remweg korter wordt.
Belangstelling? Bel ons en we leggen de sleutels klaar voor een proefrondje.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Verso-S | Gezinsuitbreiding
Er komt een tijd dat een gewone auto niet meer voldoet. Bij gezinsuitbreiding is meer ruimte nodig. Bovendien worden zaken als betrouwbaarheid, degelijkheid en zekerheid dan belangrijker dan voorheen. In dat geval gaan de gedachten al snel uit naar een Toyota. En juist de Toyota-familie is recent uitgebreid met de ruime en praktische "Verso-S".
![Autotest | Toyota Verso-S Gezinsuitbreiding](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/511/toyota-verso-s.jpg)
De Verso-S is de compacte MPV van Toyota. Helaas weet de Verso-S zich nauwelijks te onderscheiden van de concurrentie. Op alle punten scoort de Verso-S een voldoende, maar niet meer dan dat.
Plus
- compact van buiten, ruim van binnen
- moderne techniek
Min
- zijwindgevoelig
- veiligheidsgordels niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Compacte, ruime gezinsauto's zijn razend populair en daarom is het logisch dat Toyota nu ook een kleine "MPV" aanbiedt. Maar ... Toyota's zijn vaak zo vernieuwend of in ieder geval zo doordacht, dat ze de beste in hun soort zijn. Helaas is de Verso-S niet innovatief en op geen enkel vlak significant beter dan de rest. De Verso-S rijdt zeker niet slecht, maar scoort qua weggedrag desondanks niet meer dan gemiddeld in dit segment.
De Verso-S valt positief op door de enorme ruimte, zowel voor- als achterin. De bagageruimte is buitengewoon makkelijk te vergroten, zodat deze in de praktijk maximaal zal worden benut. Het moderne audio- en navigatiesysteem is ook een echte aanwinst voor de Verso-S. Dankzij de lichtgewicht bouw en de efficiënte motor, is het verbruik aangenaam laag. De Verso-S is daarmee geen revolutionaire auto, maar wel een welkome uitbreiding van de Toyota-familie.