Bouwjaar | 25-05-2012 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 211.913 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 93-XBX-3 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.329 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
€ 5.495,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-05-2012 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 211.913 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 93-XBX-3 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.329 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autovakmeester Segers |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoogstraat 54 |
Postcode | 5986 AB |
Plaats | Beringe |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)77 - 2086137 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.segersautotechniek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 13,3 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 399 x 170 x 160 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.055 kg
Laadvermogen: 490 kg
GVW: 1.545 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 125 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket A (€ 150): Nieuwe APK. De verlichting en vloeistofniveaus gecontroleerd. Een eventuele inruilauto overgeschreven met een origineel RDW vrijwaringsbewijs. De Nationale Autopas (gegarandeerde kilometerstand) bijgeleverd. Met tenminste 10 liter brandstof. schoonmaken van binnen en buiten. Bij deze variant wordt de auto geleverd zonder garantie.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie
- Afleverpakket B (€ 499): Nieuwe APK. De verlichting en vloeistofniveaus gecontroleerd. Een eventuele inruilauto overgeschreven met een origineel RDW vrijwaringsbewijs. De Nationale Autopas (gegarandeerde kilometerstand) bijgeleverd. Met tenminste 10 liter brandstof. Garantie is beperkt; 3 maanden op motor en versnellingsbak.
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie
- Afleverpakket C (€ 799): Nieuwe APK. Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift. Een eventuele inruilauto overgeschreven met een origineel RDW vrijwaringsbewijs. Distributieriem vervangen (als dit binnen 20.000 km nodig is) Minimaal 15 L brandstof. De airco gecontroleerd en indien nodig bijgevuld. De binnen- en buitenkant van de auto gereinigd. De auto wordt geleverd met 6 maanden volledig garantie incl. vervangend vervoer tijdens garantie werkzaamheden.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie; Huisgarantie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Verso-S | Gezinsuitbreiding
Er komt een tijd dat een gewone auto niet meer voldoet. Bij gezinsuitbreiding is meer ruimte nodig. Bovendien worden zaken als betrouwbaarheid, degelijkheid en zekerheid dan belangrijker dan voorheen. In dat geval gaan de gedachten al snel uit naar een Toyota. En juist de Toyota-familie is recent uitgebreid met de ruime en praktische "Verso-S".
De Verso-S is de compacte MPV van Toyota. Helaas weet de Verso-S zich nauwelijks te onderscheiden van de concurrentie. Op alle punten scoort de Verso-S een voldoende, maar niet meer dan dat.
Plus
- compact van buiten, ruim van binnen
- moderne techniek
Min
- zijwindgevoelig
- veiligheidsgordels niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Compacte, ruime gezinsauto's zijn razend populair en daarom is het logisch dat Toyota nu ook een kleine "MPV" aanbiedt. Maar ... Toyota's zijn vaak zo vernieuwend of in ieder geval zo doordacht, dat ze de beste in hun soort zijn. Helaas is de Verso-S niet innovatief en op geen enkel vlak significant beter dan de rest. De Verso-S rijdt zeker niet slecht, maar scoort qua weggedrag desondanks niet meer dan gemiddeld in dit segment.
De Verso-S valt positief op door de enorme ruimte, zowel voor- als achterin. De bagageruimte is buitengewoon makkelijk te vergroten, zodat deze in de praktijk maximaal zal worden benut. Het moderne audio- en navigatiesysteem is ook een echte aanwinst voor de Verso-S. Dankzij de lichtgewicht bouw en de efficiënte motor, is het verbruik aangenaam laag. De Verso-S is daarmee geen revolutionaire auto, maar wel een welkome uitbreiding van de Toyota-familie.