Volkswagen Golf 1.2 TSI R-Line Lounge | Sportst. | Panorama
€ 14.500,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 21-10-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 109.989 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | H-065-XX Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-10-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 109.989 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | H-065-XX Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Smeets Cars V.O.F. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Maaseikerweg 7B |
Postcode | 6114 JN |
Plaats | Susteren |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)46 - 4492334 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.smeetscars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Volkswagen Golf 1.2 TSI R-Line Lounge | Sportst. | Panorama
- Kenteken: H-065-XX
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 31-07-2024
- Tellerstand: 109989 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2015
- Transmissie: Handgeschakeld 6
- Kleur: wit
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: antraciet
- Motorinhoud: 1197 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CYV
- Vermogen: 81 kW / 110pk
- Ledig gewicht: 1110 kg
- Max. trekgewicht: 1300 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Achterruitwisser
- Achterspoiler
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Climate control
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Getint glas
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- Lichtmetalen velgen 18"
- Mistlampen voor adaptief
- Panorama dak
- Parkeersensor voor en achter
- R-Line exterieur
- Side-skirts
- Sportvelgen
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Audioinstallatie met CD-speler
- Radio-CD/MP3 speler
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
- Multifunctioneel lederen stuurwiel
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Speed limiter
- Sportief interieur
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen verwarmd
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots herkenning en activatie
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Vervolgbotsing preventie
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Vermoeidheids herkenning
Mooie Volkswagen Golf 1.2 TSI R-Line Lounge 110PK van 2015, 110.000km gereden.
Uitgerust met o.a. panorama schuifdak, xenon, climate controle, sportstoelen, parkeersensoren, sportvelgen, elektrische ramen enz enz.
Getoonde vaste meeneemprijs inbegrepen voor € 0,- meerprijs:
* Minimaal 6 maanden APK * Vloeistofcontrole * Reinigen binnen- en buitenkant * Tenaamstelling auto * Vrijwaring inruilauto
Optioneel Smeets Cars compleet Afleverpakket € 895,-:
* Nieuwe APK * Service beurt volgens in
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.