Volkswagen Golf 1.2 TSI Trend Edition NAP
n.o.t.k.
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 20-06-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 192.000 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-TZT-25 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-06-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 192.000 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-TZT-25 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vorst Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Expeditiestraat 1 |
Postcode | 5961 PX |
Plaats | Horst |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15678270 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vorstautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Volkswagen Golf 1.2 TSI Trend Edition NAP
- Kenteken: 9-TZT-25
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 06-04-2025
- Tellerstand: 192000 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2014
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Bekleding: Stof
- Motorinhoud: 1197 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CJZ
- Vermogen: 77 kW / 105pk
- Ledig gewicht: 1135 kg
- Max. trekgewicht: 1300 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Comfort
- Boordcomputer
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakspoiler
- Mistlampen voor adaptief
Infotainment
- Multimedia-voorbereiding
- Radio
- Radio-CD/MP3 speler
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Vermoeidheids herkenning
Een keurige auto, dat is deze Volkswagen Golf, die 192000 kilometer heeft gelopen. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf duidelijk te zien is. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde versnellingsbak. Natuurlijk behoren adaptieve mistlampen, dakspoiler, in hoogte verstelbare passagiersstoel, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Met de ingebouwde airconditioning zit u altijd ontspannen achter het stuur. Deze auto is voorzien van lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
In de Volkswagen Golf heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Ook is deze auto uitgerust met een systeem dat u waarschuwt wanneer u achter het stuur in slaap dreigt te vallen. De hill hold control zorgt voor een onbeweeglijke positie bij stilstand op elke helling.
Lijkt deze Volkswagen u wat? Neem dan nu contact op voor een afspraak of een proefrit!
Financiering en inruil mogelijk.
Voor een bezichtiging van deze mooie occasion graag vooraf telefonisch contact voor een afspraak, en om teleurstellingen te voorkomen.
Wij zijn uitsluitend op afspraak geopend!
Vorst
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.