Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Highline BlueMotion/Pano dak

€ 5.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-04-2010
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 163.416 km
Deuren 5
Kenteken RT-094-T Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Highline BlueMotion/Pano dak


€ 5.999,-

Algemeen

Bouwjaar 21-04-2010
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 163.416 km
Deuren 5
Kenteken RT-094-T Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam DH Occasions
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rafaëlweg 5
Postcode 6114 BX
Plaats Susteren
Provincie Limburg
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 27267799 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dhoccasions.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

- Panorama dak
- ZEER NETTE STAAT!

Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Highline BlueMotion/Pano dak


- Kenteken: RT-094-T
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf Variant
- APK tot: 01-02-2025
- Tellerstand: 163416 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2010
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1198 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CBZ
- Vermogen: 77 kW / 105pk
- Ledig gewicht: 1268 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.8 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Pakket: Advance pakket

- Bi-xenon koplampen
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Dimlichten automatisch
- Koplampreiniging
- Mistlampen voor
- Parkeersensor voor en achter
- Regensensor

Pakket: Dynamic pakket

- Bandenspanningscontrolesysteem
- Extra getint glas achter
- Sportonderstel

Pakket: Executive Plus pakket

- Alarmsysteem
- Audio-navigatie full map + hard disk
- Autotelefoon voorbereiding
- DVD speler

Pakket: Parkeer pakket

- Achteruitrijcamera
- Parkeersensor voor en achter

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Getint glas
- Glazen schuifdak
- Lichtmetalen velgen 16"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Mistlampen voor adaptief
- Navigatie
- Onderhoudsboekjes
- Sportvelgen
- Trekhaak met afneembare kogel

Infotainment

- Audio installatie premium
- Audio-navigatie full map
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Microvezel bekleding
- Sportstoelen
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie



Inruil Mogelijk!

Auto is te bezichtigen bij:
DH Occasions
Rafaëlweg 5
6114 BX Susteren
0627267799
info@dhoccasions.nl

www.dhoccasions.nl

Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed,
kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook.
Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de occasion kunt u het beste telefonisch contact opnemen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie