Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Trendline BlueMotion
€ 2.650,-
Bouwjaar | 10-02-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 268.599 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 77-KTL-5 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-02-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 268.599 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 77-KTL-5 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Budget Car Center |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oosterbroekweg 2 |
Postcode | 6247 BN |
Plaats | Gronsveld |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42745869 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.budgetcarcenter.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Trendline BlueMotion
- Kenteken: 77-KTL-5
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf Variant
- APK tot: 16-09-2024
- Tellerstand: 268599 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2010
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1198 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CBZ
- Vermogen: 77 kW / 105pk
- Ledig gewicht: 1275 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.3 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
Interieur
- Airco
- Airco (automatisch)
- Elektrische ramen voor en achter
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie
Rijd en schakelt goed!
Inruilen van uw huidige auto is altijd mogelijk . Prijzen xijn meeneem prijzen .
Wij werken zonder afspraak binnen onze openingstijden. ( Graag wel even bellen voor dat u wilt komen voor een auto ! )
Budget Car Center is RDW Erkend en het kan dus 7/24 op Naam overgeschreven en gevrijwaard worden.
Ook kunnen wij voor export documenten zorgen en uw auto transporteren.
Al onze auto's worden bij inname gecontroleerd op technische en optische toestand.
Openingstijden :
Maandag tot Zaterdag :
10:00 tot 17:00
Zondag : OP AFSPRAAK !
Buiten onze openingstijden kan altijd afgesproken worden!
Onze advertenties worden met zorg samengesteld, fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden of neem van te voren even contact met ons op
Budget Car Center
Oosterbroekweg 2
6247BN Gronsveld
0642745869
budget-carcenter@hotmail.com
www.budgetcarcenter.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.